Zvýšení objemu svalové hmoty a postup

Zvýšení objemu svalové hmoty
Zvýšení objemu svalové hmoty a postup

Při správném nastavení vašeho programu by zvýšení objemu svalové hmoty měl být viditelný i za kratší období. Víte to ovlivnit řadou faktorů, které jsou důležité stejně jako cvičení ve fitness centru. Důležité je vyvážení odpočinku a tréninku. Nemůžete očekávat zvýšení objemu svalové hmoty, pokud váš trénink spočívá pouze v kardio cvicích. Toto cvičení má své opodstatnění, ale nečekejte rychlé zvýšení objemu svalové hmoty. Cvičte s činkami a odpočívejte, jednoduché pravidlo. Postupně stále více zatěžujte své svaly a přidávejte si závaží. Snažte se stále posouvat a posunujte i hranici vašich možností. Pokud se zacyklí a přestanete postupovat, neočekávejte to ani od vašeho těla. Stanovte si jasné cíle a pomalu se k nim propracujte.

Cvičení jde ruku v ruce se zdravým životním stylem, v opačném případě své cíle dosáhnete jen těžko. Spánek a odpočinek jsou velmi důležitou součástí vašeho programu. Právě během spánku se tvoří svalová hmota. Strava musí být bohatá na tuky, bílkoviny a sacharidy. Pokud nedáte svému tělu potřebný zdroj energie, svalová hmota se nemá z čeho tvořit. Je důležité si jednotlivé kalorie přepočítávat a přizpůsobit svému tréninku. Bílkoviny jsou velmi důležité, obsahují jejich vejce, mléčné výrobky, hovězí maso, drůbež, ryby atd.